Roliga händelser och bilder från en dag som Gynning.

God förmiddag i höstsolen!
Sitter små frusen i soffan med tofflorna och mössan på. Trött samtidigt som jag är jättepigg. Om några timmar ska vi cykla ned till gymmet och gå på vattenworkout. Blir härligt, men jobbigt. Efter det ska vi bara sätta oss i soffan och stta där vi tills vi mer eller mindre somnar. Jag ska kolla ensam mamma söker avslutningen och sedan söndagsfilmen på 3:an, Wimbledon. Gott gott!

Det blev en lyckad kväll igår. Hade inga direkta förväntningar alls, så jag blev positivt överraskad. Vi sätter oss på bussen, jag i min vita peruk och Johanna i sina solglasögon. Folk tittar och medelålders männen dreglar. Vi bjuder på det. Vi kommer fram till lägenheten där Linnea bjudit på fest, vi blev dock osäkra på om vi kommit rätt. Försöker ringa henne, inget svar. Vi visste inte att festen skulle bli så stor, så vi trodde att vi kommit till en annans party. Det hade vi inte. Saken var dne att alla i hennes lägenhetshus hade fest tillsammans i deras gemensamma rum. Stel början men roligt slut! Vi tävlade bland annat i uppdelade lag i introtävling, vårt lag vann! Det roligaste var när en tjej i mitt lag ropar Lena PH till en E-Type låt, haha lyckat. Efter förfesten bestämmer vi oss för att besöka Kåren dagen till ära. Mycket kul. Min skånska gör succè på samma sätt som på förfesten, på förfesten trodde en snubbe att jag var skåning. (Troligt). Det som var roligaste på Kåren vara att verkligen alla var utklädda mer eller mindre, alla gick in för det. Bra stämning. Två smakprov (mer längre ned).



Var även med om en sjukt kul sak. ska försöka göra lång historia kort. Christoffer heter en kille jag alltid lyckas träffa när jag är ute och träffar han även på stan då och då. Vi hara ldrig bytit nummer, utan bara sprungit på varandra. Igår såg jag han inne på Kåren och gick fram och hälsade på min säkra skånska. Han skrattade åt mig (han är skåning), men tyckte tydligen att jag lyckades bra. Vi bytte nummer och snackade en stund. Han skulle dra hemåt och tyckte jag kunde föja med hem på efterfest, tyckte det had evarit jättetrevligt, men ville ha sällskap med Johanna hem. Så jag sa att vi kunde höras senare. Det gjorde vi, han ringde när jag var på väg och jag undrade var han bodde. Det visade sig att vi bodde i lägenheterna mitt emot varandra. Han i hus 2, jag i hus 5. Hur stor är chansen? Jag bestämde mig för att titta över. Alla hus i området har tre våningar med sex lägenheter i. Och om det inte var nog innan, så bor han i precis den lägenheten vi bor i. Alltså på andra våningen i samma dörringång. Komiskt och småsjukt. Många skratt blev det iaf.

Borde fortfarande städa mitt rum, men njea. Inte idag..inte imorgon. Får se när det blit tid över för det, lär dröja. I veckan är det plugg och träning för hela slanten. Jag och Stefanie ska traggla grunderna tills de sitter som sten. (Haha, som om det lär hända). Jag ska i alla falla göra mitt bästa och ett seriöst försök. Måste gå!

Och nu till det ni egentligen vill titta in. Bilderna ifrån gårdagskvällen. Varsågoda.

 
Gynning.



Silvstedht och hennes fem bh:ar.



Klasskompisar och käket innan maskeraden.




Nu ska jag vila en stund. Take Care.

Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Camilla

Tack för din kommentar Malin, den behövdes. Jag försöker att inte ge upp men ibland blir det bara för mycket. Men som tur är finns det inte bara falska människor, och det vet jag.
Du verkar ha det bra i Kalmar, härligt! Journalistlinjen känns helt rätt för dig, du kommer garanterat att bli något. Jag förväntar mig att se, höra och läsa om dig inom en snar framtid :)
Lycka till med allt! Puss/Camilla

2007-11-05 @ 20:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback