Om inte..

Passar på att skriva några rader, det är Idol paus. Ett program som förövrigt håller en väldigt blandad nivår, tyvärr. Som ni redan vet så hatar jag att Daniel åkte ut förra veckan, hans röst saknades ikväll. Det finns dock en total stjärna kvar i programmet, enda anledningen till att jag fortfarande tittar. Hon gjorde Jeff Buckleys Hallelujah ikväll på ett sätt som var magiskt. Om hon inte är i final i Globen ska jag göra en sak. Jag har slagit vad med mig själv. Egentligen någonting jag länge tänkt, men inte fått beställt tid. Om Amanda inte röstas vidare ska jag TATUERA mig. Jag beställer i  så fall tid snarast.

Skriver mer om dagen senare och resultatet på Idol. Take Care.

Lämna gärna en hälsning här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback