Lite av varje.

Onsdag. Kväll. Trött. Mycket att göra. Plugg. Ont i halsen. Tung i huvudet.

Snabb sammanfattning av hur läget är. Ledsen att jag verkar gnällig, men så är det. Börjar bli sjuk, men när ska man ha tid att vara sjuk? På lördag är det tenta, efter det fyllan i villan. Känns sådär när man känner sig småsjuk, men vi får hoppas det blir kul. Måste kolla ut outfit också, tänkte iaf köra mitt löshår så jag får två långa flätor. Kul med omväxling!

Idag har det varit skola till 15 tiden. Stefanie hämtade oss i morse med bilen, underbart! Regnet öste ned, så var väldigt skönt att slippa cykla i iskallt regn. Huh! Segt men hyffsat kul iaf. Fick kolla på lite klipp ifrån bra/dåliga intervjuer och när Luuk intervjuade Lantz. Underhållande. Efter skolan körde vi hem till vår lägenhet och fikade. Blåbärssoppa med glass och mackor. Gott. Blev en del pluggande trots allt, som tur var. En heldags pluggande imorgon, skönt. Vi slutar redan 10.30 efter att ha redovisat intervjuer för klassen. Kommer bli kul! Teaterapa som man är. Jag och Stefanie ska iaf ha en hel dag nere i stan, bland annat på biblioteket. Lugnt och skönt.

Kollar på fråga Olle nu, lagom lätt - lagom underhållande. Tänkte läsa lite till sedan, kanske. Borde verkligen städa mitt rum, men tiden existerar inte riktigt. Söndag får det bli.

Håller på för fullt fundera ut ett lämpligt sätt att döda en viss person på. Kan låta grovt, men sista utvägen. Johanna hade ett förslag om elstängsel, hade varit en grymt bra lösning, men tror katten att personen ifråga kan på något sätt slingra sig ur detta. Nej, min klackspets ska bli mordvapnet. Utbrister man i ett "yes" och knyter nävarna efter att ha sett en video med Tommy Körberg är man inte normal.

Jag är så sjukt trött på allting just nu. En riktigt total svacka där allting går emot mig. Hur fasen kunde jag gå på samma dumma sak en gång till, varför trodde jag det skulle bli annorlunda denna gången? Jag vill också vara sådär tokigt lycklig och att allting flyter. Kan ingen lära mig hur man lyckas med detta? Snälla. Min syster berättade nyligen också att vi bara ska köpa paketer till familjen detta år. Så TRÅKIGT! Älskar att köpa julklappar, hur kul är det att köpa till tre stycken personer...suck!

Nu ska jag kolla klart av vad Olle och gästerna har att säga. Sedan sova i mitt dunderstökiga rum.

Take care.



It's times like these you learn to live again
It's times like these you give and give again
It's times like these you learn to love again






Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Stefanie

Fy fan vad bra formulerat om din klackspets. Han är bara för mycket! Kommer en dag när det går för långt och då smäller det!

2007-11-07 @ 22:26:43
Postat av: Robin

Jag har varit väldigt stygg iår och pepparkakor tål inte min mage. Så du får gärna köpa en julklapp till mig, för annars lär jag inte få några.
;)

2007-11-07 @ 23:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback