Kompott.

Nybadad och belåten efter Idol blev jag fast i bloggträsket än en gång denna kväll. Mycket är Robins fel (eller förtjänst?)...Han var så otroligt stolt över sitt nya blogg inlägg, vilket jag iof tycker är väldigt kul. Att han skriver alltså. Bland annat så skriver han om sina "fräsiga" planer den kommande vintern. Tro katten att du inte slipper mig! Jag tror det han ser mest fram emot är flörtandet och hängandet vid liften..oj oj oj. Tur att man slipper höra de raggreplikerna. Haha.

Amanda, Daniel och Christoffer är mina gudar för tillfället. Även ni som avskyr Idol borde lyssna in dessa själar, örongodis och ögongodis. På tal om Idol hittade jag en riktig läckerbit, modell för Idol kläderna som finns i butik (patetiskt, men han var snygg!)



Tänkte jag skulle lägga upp lite blandad kompott på bilder som ni kan roa er med, gamla som nya osv. Förresten, om det är någon som känner ett absolut beehov av att komma hit på söndag är ni varmt välkomna, Betnèr har föreställning och sällskap sökes. Jag är jättehungrig, men borde inte äta någonting nu och har för den delen ingenting att äta heller. Imorgon bitti blir det till att ta en morgonpromenad till affären och köpa frukost. Ring så spelar vi är min vän i etern imorgon bitti. Sedan blir det träning och efter det makeover för mig och Johanna. Här kommer ett antal blandade bilder. Sov gott. Take Care.



1. Min andra hälft. Carolina Gynning.
2. Johannas andra hälft. Victoria Silvstedht.
3. Serie.
4. Serie 2.
5. Underbar popkonst.
6. Mysig bild.
7. Älskade Leah. Kusinbarn.
8. SAHARA HOTNIGHTS. 14:e november på Kåren. Weey!





Lämna gärna en hälsning här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback