Julmust och ny frisyr.

Ätit alldeles för mycket choklad och två glas julmust, men gott var det. Imorgon, lördag och söndag ska jag träna så det ordnar sig nog. Har mer eller mindre förälskat mig i min studiebok som jag inte fick i tid till förra tentan, kanske kan hjälpa mig nu. Min Grafiska kokbok som innehåller allt! Dessutom hyffsad kul att läsa. Annars går pluggandet sådär, har i alla fall skrivit klart reportaget, alltid något! Om någon vill läsa ikväll är det bara att hojta. Tagit ett break nu med lite program på femman. Det enda som fattas nu är massage, denna jäkla nacke. Tänkte besöka ett spa inom den närmaste framtiden, någon som vill följa med?

Fick äntligen pratat med Frida på msn idag, min underbara frisör. det behövs framförallt klippas, men ska även färga det. Får se vad det blir denna gång, förändring är det roligaste som finns. Klippet blir lagom till nyår, alltid något! Jag längtar till imorgon eftermiddag när jag tränat och kommit hem. Skönt. På lördag förmiddag ska jag sedan städa, här ser ut som ett råtthål och ska bli så härligt att få det lite fräscht och få upp lite julstjärnor och ljus. Mysigt.
Kvällen idag kommer antagligen bli lång, måste försöka få in lite koder. Förstår man de dock inte är det rätt omöjligt, men kan ju inte mer än försöka. Klänningen jag pratat tidigare om är inte färdig, efterstädningen på lördag ska jag ägna mig åt den. har mina idèer, får se hur bra de håller.

Nu ska jag kolla på dumburken framför mig ett tag och sedan stirra i boken igen. Denna låt nedanför ska ni spela om ni vil få mig att falla pladask, har älskat denna låt ett bra tag nu, men kan inte lyssnas sönder. Counting Crows - Mr.Jones



Take Care.

Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Fanny

Alltså kan och kan.. Jag kan kanske inte så mycker mer än sist. Eller jag hoppas jag kan. Hur går det för dig? Jag hatar bild, form och webb rent ut sagt! Annars helt okej ;p

Vilka Winnerbäckkonserter ska vi pricka in i sommar då? :)

Postat av: Fanny

det var riktigt mysigt. Man fick smaka på godsaker överallt! Godis, glögg, korv, bröd.. Tror det håller på hela helgen!
Hur går reportaget?
okej, ja det vore ju inte fel =)

2007-11-29 @ 17:49:21
URL: http://fannychristine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback