I'm taking a vacation, I'll see you at the station.

Borde inte skriva, det är dock det enda jag har lust och ork med.
Skoldagen idag har varit bra, lärorik och viktig. Haft seminarium med intervjuerna vi skrivit, responsen blev blandad men med positiv klang. texten Martin skrivit om mig hade rubriken "Från bästkusten till östkusten". När jag kom hem behövde jag baka. Genast. Det blev sockerkaka med grovt mjöl och glasyr. Sedan var tanken att plugga, det har dock sådär hittills.Jag vet varför jag inte kan plugga, vet dock inte hur jag ska kunna lösa problemet. Vi får se. Måste i alla fall blir klar med platsreportaget ikväll, kan ta hela natten. Gårdagskvällen/natten var inte skön. Nackvärk av något slag som steg upp i huvudet och gjorde mig stel som en kratta. Värmekudden hjälpte lite.

Pratade med farfar i telefonen förrut, han fyller år idag. Att jag pratar med honom händer inte speciellt ofta, tyvärr. Vi säger inte många ord till varandra under samtalet, men det liksom räcker. Vi har inte världens bästa relation, men inte den sämsta heller. De finns där om det skulle behövas.

Det blir nog en kvällspromenad och roomservice ikväll. Älskar Jon som ska ska inreda hemma hos Schulmans idag. Jag ska anlita honom till att designa hemma hos mig när jag blivit stor och rik! Haha.


182335-448182335-449


Förra inlägget bestod av en text av Christian Kjellvander, en kille jag lyssnade på via
www.youtube.com hela kvällen igår. Så skön röst, så fina låtar.

Mer blogg kan komma senare. Take Care.








Lämna gärna en hälsning här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback