Hallelujah

Någon tatuering på grund av Idol blir det inte, ska någon gång bli av i alla fall, men inte av samma drastiska anledning. Amanda är i final, precis som vi ville ha det. Andreas får lämna hotellet..på tiden! Ett av de bästa framträdanden hittills: http://www.tv4.se/player/idol/player.html?framed=1&pid=191892&itemId=&treeId=30238


image454image455


Dagen med stort O var det idag. Omtentadagen. Hur gick det då? Åt helsikke rent utsagt och jag var inte ensam om att tycka det. Ni som klarat tentan ska vara oerhört glada, dagens tenta var dubbelt så svår! I stort sett alla som satt i salen gick efter den obligatoriska timman, suckande. De flesta skrattade efteråt, vad ska man göra. Det var ju frågor ingen någonsin hört talas om. Lätt. Det är bara att blicka frmåt nu i alla fall, omtentaveckan är först någonstans januari-februari, med andra ord ett tag kvar. Nu ska jag bara njuta av denna helg och läsa intervjuteknik istället. Mycket mer motiverande. Efter skolan cyklade jag till gymmet, härligt. Först ett svettigt gympass med musik i öronen för att sedan simma ett antal längder i bassängen. I duschen blev jag uppraggad. Haha, nej inte precis. Men en trevlig tjej frågade om hon kunde få lite balsam av mig, självklart. I bastun disskuterade vi sedan hur bra balsam var och hur gott Herbal Essences http://www.herbal-essences.co luktar. Efter skolan blev det mat. Kom på att jag inte ätit någonting på hela dagen, så snabbt hem och fixa ihop lite krubb. Mätt och trött gick jag och sov en timme efter det. Sedan var klockan Idol. 

Imorgon är det julkalender premiär 09.00. Systeryster påminde mig om den ikväll när hon ringde, trevligt. Hon sa dock någonting som fick mig få en klump i halsen. "Jag saknar julkalenderfrukosten med dig"  . Det har varit en av få saker vi ständigt stått fast vid, mysiga frukostar med levande ljus. Vi kom överens om att vi har mycket att ta igen när jag kommer hem. Ska stenhårt följa kalendern ifrån mina småländska skogar i alla fall. Det ska även storstädas imorgon med allt vad det innebär, bland annat julstjärnor i fönstren. Ska även försöka hinna träna och gå en vända på stan, ska köpa kardborreband till sittkudden och kanske någon detalj till mitt klänningsprojekt. En skön lördag..som jag dock helst tillbringat någon annanstans, funderade ett tag på att åka hem. Vill hitta på något!






 Kent biljetterna släpps på måndag. Kristina och jag har namninsamling på er som vill med till Växjö på spelningen. Välkommen att anmäla, om intresset finns!


Nu ska jag bädda ner mig i sängen och hoppas att nackvärken försvinner någon gång..Take Care

Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Glenn

Andreas borde ha gått vidare!!!!!!!!!!!

2007-12-02 @ 15:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback