Dagens händelser.

Nu äntligen är det fredagkväll. Att jag har överlevt tills nu är ett frågetecken, men på något sätt gick det. Tentan gick dock inte lika bra..så omtentan, here I come!

Dagens händelser började redan 07.25, Henrik plingade på och cykelturen till skolan skulle påbörjas, vi kom dock inte många meter innan Henrik vurpar. Han ramlar riktigt illa på sidan av kroppen med cykeln över sig. Han kommer sig upp oh vi cyklar vidare, väl framme vid tentasalen så blöder fingret som tagit värst stryk. När jag kommer ut ifrån salen, så är Henriks finger blått och tjejerna säger att han borde gå till sjukhuset. Nu i eftermiddags fick vi veta att fingret var brutet..snacka om otur. Han hade inte vurpat på 7 år, så ska det hända just innan tentan, typiskt. Idag har det hunnits med en del trots allt. Fikat, tränat och införskaffat mina "Gynning artiklar" som fattades. Läppglans, lösögonfransar och stay ups. Johanna fick även köpt en del av hennes outfit, ett svart glansigt linne vi ska fixa till, till det ska hon ha antingen mina svarta korta shorts eller en tight kjol, blir bra! Tänkte tappa upp ett bad och lägga en mask i ansiktet en stund, innan Idol börjar.  Sedan ska jag bara sitta framför tvn tills jag slocknar. Imorgon ska vi nog träna och sedan börja vår förvandling till blonda babes. Lovar bilder!

Nej, jag kanske skriver några rader senare, annars imorgon. Om ni vill kolla in hemsidan vi gjorde i skolan, kontakta mig :)

Take Care.

Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Mikaela :)

JAG VILL VETA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback