Ännu mer glädje

Badade nyss. Finns det något skönare än att steg för steg krypa ned i det heta vattnet med fullt av skum? Mycket svårslaget. Blir sådär barnsligt len och alldeles varm i hela kroppen. Mumma. Idag är verkligen en lycklig nyhetsdag när det gäller musik. Nämnde ju tidigare idag att Winnerbäck ska ut på sommarturnè nu har jag ännu en nyhet. KENT ska fortsätta sin turnè. Jag säger bara Jippie, jag ska ha biljett...annars. Så jäklans bra (se spelschema längst ned i inlägget). Tänk om allt var så bra bara..kan fortfarande inte koderna som jag ska ha printat in i huvudet 13.00 imorgon..kommer inte gå bra.


Har även ett nytt projekt på gång. Ska sy en T-shirt. En sådan som Daniel hade under discotemat i Idol. Min provdocka blir Glenn. Haha, blir spännande att se vad jag får ihop för något. Ska i alla fall testa om det går, så svårt tror jag inte det är. Grymt läcker T-shirt, helt i Malins smak! (klicka för större bild)
image452


Fanny har gett mig planer för helgen, julmarknad på slottet. Hur mysigt är inte det, måste bara hitta ett lämpligt offer att släpa med dit. Frivillig? En sak är säker, julen närmare sig med stormsteg. Både bra och dåligt, men mest mysigt. Satt ett tag innan idag och kollade runt på www.blocket.se efter några roliga resor eller biljetter man kunde köpa. Skulle vara kul att dra iväg någonstans eller hitta på något. Får se vad det blir av det hela =)  Solresa över nyår? 

GRATTIS SANNA!!!
Hoppas födelsedagen har varit alldeles kanon och att du testat shoppingen.


Nu ska jag dricka ännu mer julmust och få en ännu större sockerkick. Ska hålla mig vaken ett antal timmar till...suck.

Take Care.

image453

Kents spelschema

23/1 Ås
24/1 Arendal
25/1 Stavanger
26/1 Bergen
30/1 Lahtis
31/1 Tammerfors

1/2 Vasa
2/2 Uleåborg
7/2 Linköping
8/2 Karlskrona
9/2 Jönköping
14/2 Trollhättan
15/2 Skövde
16/2 Norrköping
21/2 Halmstad
22/2 Århus
23/2 Köpenhamn
28/2 Eskilstuna
29/2 Västerås

1/3 Karlstad
6/3 Örnsköldsvik
7/3 Gävle
8/3 Sundsvall
13/3 Nyköping
14/3 Uddevalla
15/3 Kristianstad
20/3 Växjö
21/3 Örebro
22-23/3 Malmö


Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Glenn

Jag vet hur skönt det är o krypa ner i ett ba., heheh

2007-11-29 @ 21:30:32
Postat av: Kristina

Yeah!
Fan att Kalmar fattas på listan bara. Karlskrona eller Växjö är ju inte så långt bort dock.
Men JÄVLIGT coolt att de ska till Trollhättan. Vi kanske skulle ta oss en helg här? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback