Varmt, tävlingsmoment i Stockholm och trevlig inflyttningsfest!

God eftermiddag.

Jag är trött, jättetrött. Varit i skolan från 9.00 och börjar nu bli väldigt segt. Det är alldeles för varmt i vår mediasal pga av tusen datorer står överallt och ångar. Igår stannade jag hemma tillsammans med Eleonore, det var skönt, men gav med sig lite ångest. Att ligga i en säng hela dagen är inte direkt att sysselsätta sig. Vi gjorde ett ryck och flyttade våra sängar så nu har vi en enorm dubbelsäng istället. Gott gott, men varför inte tänkt på det innan? Eleonore stannade hemma i den goda sängen idag också och det innebär att jag får gå hem själv idag. Fy va TRÅKIGT! Uppehåll än sålänge iaf...hoppas det är det när jag ska hem också.

Igår pratade jag med Ulrika , Au-Pair familjens mamma, jag ska åka upp till Stockholm antagligen nästa helg och träffa henne. Någon som har lust att följa med över dagen? Vill ha sällskap..Det känns lite pirrigt, hon ska träffa den andra tjejen också. Känns lite tävling över det hela. Vad ska man ha på sig, balklänning? haha. Robin fyller idag, Grattis! Idag blir det lugnt, jag hoppas Ellen har börjat med maten när jag kommer hem, är hung hungrig och orkar inte börja att ställa mig med maten när jag kommer. Andreas hoppas halsflussen försvinner snart. Usch, inte avundsjuk. På måndag är det dags för nösnäsbalen, ska bli väldigt kul.

Förresten var ju på en trevlig inflyttningsfest i söndags hos Josefine. Hamnade på parkan där jag och Linda partade ordentligt! Sitter just nu och lyssnar på en asjobbig tjej i klassen, hennes mun går i ett, andas någon gång -snälla! Inte konstigt att huvudvärken är påtaglig..ORDENTLIGT! Nog dags att snart bege sig hemåt. Innan jag funderar allvarligt på att göra något brutalt med henne. Hehe.

Take Care.

Lämna gärna en hälsning här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback