Solen, du är min räddning!

Det är sommar ute! är så himla glad för detta, det är som att jag blir på nytt född. Man vaknar på något sätt till liv igen, skönt! Hela dagen igår satt vi ute på skolan och solade och åt glass, finns det någonting bättre? image59 Det var värmerekord i Göteborgs trakterna igår, snälla solen fortsätt lysa så. När jag kom hem till lägenheten åt jag och sen satte jag mig ute med en stor kaffe och skrev en krönika till skolan, ett bra sätt att föra samman nytta med nöje! Gjorde även någonting mycket kul igår, Malin drog med mig på någonting som kallas Combat - en träning som liknar boxning, fast bara med sig själv. Man spark dansar på något vis, kul! image60 Vi solade även innan i solariet (röd som en tomat i ansiktet! ,fy tusan!) ,men vad gör man inte. haha.


Caroline ringde mig även igår kväll och frågade om jag ville vara styling hårmodell för henna idag, självklart ställer man upp! Så idag blir det ny färg i håret, ingen radikal förändring antagligen, men det blir ju alltid något! Hon sa att jag fick bestämma färg, men att det var tvunget till att vara två olika nyanser iaf. Spännande!

Tack så jätte mycket Sanna för inlägget, grymt kul att höra ifrån dig! Var på tok förlängesedan vi sågs, du saknas. Vi får ta tag i detta och helt enkelt betsämma en datum, så svårt kan det ju inte vara.

Som vanligt när jag skriver på dagtid så sitter jag på en fotolektion, det går verkligen långsamt framåt här. Har varit färdig med mina bilder hur länge som helst, och väntar helt enkelt på att få skriva ut dessa tillsammans med lärare Mats. Han är en sengångare i världsklass, tro mig! Imorse var det stor panik på klädfronten, hittade verkligen ingenting jag trivdes i att ha på mig, hemskt när man känner så. Det skulle verkligen behövas införskaffas nya kläder, men till det behöver man pengar, och det måste sparas. Tur att det inte är alltför lång tid tills man fyller år. Imorgon bär det av hem till Tjörn, P-O fyller år och bäst att hålla sig hemma då för trevlighetens skull :) På torsdag ska jag kolla på Eleonore när hon åker uppvisning med konståkningen, hon har egentligen slutat men har börjat med ett team bestående av gamla åkare, haha mycket kul att titta på!

Nu ska jag försöka få den här lektionen att gå lite fortare så jag kommer ut i solen!



 

Take Care.


Lämna gärna en hälsning här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback