Rättvisa.

Sitter på en alldeles otroligt tråkig fotolektion, tiden går sakta och det händer alldeles för lite. idag var det jag som höll i fruktstunden, något som dock uppskattades. Har också printat ut en av studio bilderna på Eleonore, hyffsat bra blev den. 08.30 imorse så var alla syds elever i aulan för att lyssna på en man som överlevde andra världskriget, en mycket gripande historia, men kändes lite länge att sitta och lyssna på honom i över 2 timmar utan paus. Sådana grymma historier det finns att ta del av och jag är mycket glad att han kom och berättade för oss. tror att det är många som inte är speciellt uppdaterade när det gäller andra världskriget, något som är tragiskt. Det tillhör på något sätt allmänheten att alla ska veta vad som hände och varför. Jag är glad över att jag fick i Historia A  lära mig så mycket om just detta och fick se många filmer därifrån, någonting man alltid har "nytta" av och kunskap man bär med sig hela livet. Har försökt i tre dagar att få skickat iväg ett amil till fotostudion i gbg med presentation och bilde rjag tagit, men hotmail vägrar fungera, smått panik. Nu ska jag sluta lektion, äntligen!


image55

Lämna gärna en hälsning här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback