Onsdag. 19.45

Jag har försökt att förstå varför jag inte klarar av detta mörker. Varför jag inte riktigt fungerar när det är regn och rusk ute, utan någon egentligt svar. Kanske en dålig egenskap jag ärvt av mamma? Religions arbetet skulle jag för längesedan ha påbörjat ? men har inte ens öppnat boken än, på grund av att huvudet inte vill. Det strejkar ? tydligt! Om en liten stund har min syster tvingat bort mig ifrån datorn ett tag, kanske det går bättre då. Dock har jag drabbats av ett nytt problem, min mage. Den bara värker och värker, vad har jag gjort den för ont? Troligtvis ingenting, men den hittar väl någon orsak för att strejka den också. Idag fick jag min vinst ifrån tidningen Hennes, två biobiljetter till Dream Girls, soundtrack och en t-shirt med filmens logotype på. Trevligt! Alltid lika kul att vinna, spelar ingen roll vad det är för någonting, bara känslan av att vinna är härlig. Beyonce måste av någon anledning tycka om mig (hon är huvudrolls innehavare i denna film) och för något år sedan vann jag en locktång på grund av att jag visste vad hon hette för något. Det gillar vi. Jag har lyssnat på youtube och Sahara Hotnights hela dagen idag.. Kul med ny musik. Imorgon och på fredag är jag ledig, då ska jag plugga plugga plugga? intensivt, men ett måste. Ska grund läsa all religion som handlar om islam, judendom och kristendom (är det ngn som känner sig expert på området, säg gärna till!). Provade balklänningen hemma idag också, kanske kan bli bra i alla fall? Känns i alla fall bättre och bättre. Tur det!Förstår mig inte helt på, måste jag erkänna hur blogg sidan fungerar. Finns det ingenstans man kan ändra teckensnitt och typ storlek? Tacksam för svar..Idag gick det att lägga upp Grunge bilden på Caroline, så länge ned går denna att se J En Grunge bild betyder att man ändrar bilden och lägger så kallad textur på den för att få den ?smutsig?. Klockan 20.00 är det pokerfejs, lite småkul i alla fall, bättre än religion. Haha. Jag skriver kanske mer senare, orkar dock inte mer nu. 

Take Care.

 

182335-26

Lämna gärna en hälsning här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback