Mobiltelefon i brevlådan.

Huvudet är helt slut, utmattat och tomt. Tänkte ge mig på utmaningen att plugga lite högskoleprov på internet, men kan ju knappt tänka. Hur ska detta gå imorgon. Tur att jag går dit utan minst förhoppning, alla säger ju att den första gången går oftast inte alls bra. Jag tröstar mig med detta.
Idag har varit en väldigt hektiskt dag. Skolan,handla mat, packa, tanka bilen, laga mat och hinna känna efter att det är fredag. Inte lätt. Jag möttes i allafall av en väldigt trevlig överraskning när jag kom hem idag. Jag hade fått ett "paket brev" ifrån yearbook innehållande en mobiltelefon! Det var ingen jätte avancerad sådan, en Nokia, men helt okej! Jag och mamma konstaterade att det var en bra fest mobil. Ett andra alternativ liksom mot min nya Samsung som jag är desto räddare om. Kul med presenter! Den ligger på laddning nu, men ska snart gå ned och undersöka den.
Igår skulle jag hämtat Caroline och c.o i gbg, men slapp. De hamnade på efterfest antagligen grym,  avis. Jag fick i alla fall hängt upp mina fyra döds synder i skolan idag, äntligen någonting man fick gjort färdigt. Dock är det ju alltför många ouppklarade uppgifter kvar, suck. Alla frågar vad man ska göra nu på lovet, om man ska åka i väg osv. Svaret är enkelt, nej det ska jag inte för jag ska plugga. Så himla tråkigt! Sista påsklovet man kommer att ha är ett plugg lov, känns sådär, men vad ska man göra.
Även idag har solen varit framme, men inte med samma värme. Men oj vad jag gillar att glassa med sol glasögonen, man kan på något vis gömma sig men ändå se cool ut. haha. Det gillar jag! I kväll blir det en lugn kväll med lite sötsaker tror jag, ska försöka vila ut ordentligt tills imorgon. 8.30 börjar det, vad händer om man försover sig? Snopet, men då blir det nog inget prov. kanske kan vara skönt på ett sätt också. Jag förstod ju inte hälften av det jag läste på test sidan.
Vi läser och pratar om etik och moral i religionen för tillfället, väldigt intressant. Det är bara det att man kan bi så frustrerad när någon tycker något man själv tycker är helt orimligt, eller att någon inte förstår hur man menar. Kanske en del av charmen?
Åååå jag skulle just nu helst av allt vilja åka till stan och köpa upp varje klädaffär, finns ju så himla mycket snyggt! Problemet är bara att jag har tre tjejer att köpa presenter till denna månad plus att det blir utgång med dessa och då ska man ha något att ha på sig. Panik. Går inte att skrapa ihop så mycket är jag rädd? Det ska ju räcka till England också. Snart är det påsk, vad tiden går fort och vad ska man hitta på? Mycket ägg ska det ätas och allt annat som jag i allafall tycker är gott på bordet. Pälskling jag börjar bli lite orolig var du håller hus någonstans? ...

image62


Nu är det dags för nörd Malin att ta plats i soffan för Lets Dance finalen, TOBBE se till nu att vinna! Efter det kommer ju favoriten Hjälp som har blivit stämnda för att diskriminera människor som stammar - löjligt enligt min mening.


Take Care.

Lämna gärna en hälsning här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback