Mauritius - När kommer du och hämtar mig?

Vad det är lätt att ta det roligare före det tråkigt, all tid. Kanske inte så himla konstigt egentligen men i allafall. Jag har skrivit en överskrift i anteckningblocket ang. religionen, överskriften lyder  "anteckningar". Med det behöver jag ju inte säga så mycket mer om hur det går på den fronten. Jag gick istället in på Fritidsresor och började drömma mig bort lite. Speciellt till drömresemålet för tillfället - Mauritius. Bort, långt härifrån med klarblått vatten och färsk frukt, kan det bli mycket bättre? 182335-35                                                                                  

182335-36    182335-34
                                                                                            182335-32
182335-33

Ser det inte härligt ut..Jag hade gärna legat på den beachen nu och sluppit allting annat.  Finns det något sätt där man kan påverka att man hamnar i koma, tacksam för tips.
Har suttit här i säkert en och en halv timme och peppat mig själv för att gå ut och gå eller springa, men jag kommer inte speciellt långt..Typiskt.  
Idag kommer min kusin och hennes dotter och sambo och hälsar på  (hon jag jobbar hos på Intersport) saken är den att jag har dels jätte mycket att göra och är små irriterad på henne. Lång historia med kortfattad skulle man väl kunna säga att hon inte uppträdde sig mot mig på ett aksnke helt bra sätt. Det tråkiga är att jag alltid avgudat henne, vi har varit som syskon,men hon har verkligen förändrats när hon fick barn. Är det vanligt? Antagligen är de det..tragiskt nog.
Alla borde lyssna på Ceasars , mycket bra musik. idag är det klubbfest i Rönnäng med fotbollen, men små panik för att jag missar schlagern,,nog första gången någonsin jag missar finalen, nöööörd som man är.

Nu ska jag ta tag i allt för femte gången idag..Lycka till Malin!

Take Care.

Ceasars - Fun and Games.

Lämna gärna en hälsning här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback