Man ska ha husvagn!

Idag är det inte lika fint väder, men jag är glad sålänge det är uppehåll. Stannade och pratade med Robin i trappan och han sa just det hur mycket gladare man är av solen, det är nästan lite kul att gå upp på morgonen. Dock så måste jag medge att det kändes ganska tungt att gå upp i morse dels för att jag försov mig och att det var väldigt kallt i mitt rum, desto varmare under täcket.
Dagen har varit ganska lång i skolan idag, iaf så känns det så. Fick ännu en stor uppgift av svenskan, vi ska läsa ut en roman ifrån olika epoker tills vecka 19! tror hon vi är bläckfiskar som har hundra armar. Knappast. Självklart så har jag den svåraste av epokerna "upplysningen" där det bara finns enbart ett fåtal böcker. Jag blir så himla irriterad när vår lärare vet hur mycket vi har att gör anu i skolan veckorna innan praktiken så ger hon oss ännu mer! Vem har tid och ro att sitta och läsa en bok som är totalt ointressant.
Vid fyra tiden ska jag åka hem till Tjörn och äta, dödshungrig! Får nog införskaffa någonting på maxi innan hem gång. Ikväll ska jag som sagt titta på Eleonore i ishallen och mysa lite med Sofia, måste plugga också. Till råga på allt har jag lovat Caroline att hämta henne och två till på Sticky ikväll i stan vid 02.00, kommer antagligen somna på motorvägen?.. Jag hoppas inneligt mitt övertalningsförsök på CarroBarro gick igenom så hon följer med och gör mig sällskap..Hittar ju knappt dit.haha. Igår kväll var jag hemma hos Caroline och pratade hultsfred och husvagnar. Vi kollade runt på blocket efter en skruttig husvagn och hittade flera intressanta, det hade ju varit hur kul som helst att göra iordning en sådan och brumma iväg. Värt! image61

Nu ska jag och Sophia gå till bussen..long way home.

Take Care

Lämna gärna en hälsning här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback