Godnatt.

It's in your bloodline    A perfect Frankenstein    Out on the lone kind    I'm gonna make you mine


Blir inget långt inlägg idag, hur mkt jag än hade velat skriva ett långt..är alldeles för trött för att inse vad som är bra / dåligt att skriva. Idag var det brumme bilen till skolan med Eleonore, skönt! Skola skola skola..sola en sväng och sedan hem med brumme bilen igen - Regn! Det har hänt ngt med vindrute torkarna, det låter fruktansvärt när man har på turbo volymen, haha. Inte bra.

Har fått tränat idag också, samvetet mår en smula bättre iaf..jobbigt var det också, men bastun efteråt visste sin rätta plats! Skulle sytt in en tröja idag också var planen..hann inte, hinner jag imorgon bitti? Möjligt. Blir att sätta klockan ruskigt tidigt...segt. Åt super goda bullar hos mamas mamas (mormor) idag också, hon och syster yster hade stor bakat. Älska nybakade kanelisar!
Jag har blivit helt tok förtjust i Melody Clubs låt Fever Fever, vet inte vad det är, men någonting måste det vara...

Var på Özz vs Måns i lördags på Storan i GBG, mkt mkt bra! Haha så störtsköna snubbar som drar bättre och bättre skämt hela tiden, ingen slår ju dock Johan Glans än sålänge, eller hur Erik? haha. Tack Andreas för att jag fick följa med och pengarna till parkeringen..Malin visade sin sämre sida när hon tror att om man stoppar på pengar i en P-Automat och sedan går och växlar ngra tior till ska automaten förstå att man redan lagt på en slant, fungerar ju inte riktigt så., tyvärr. Så det blev en extra exklusiv parkering iaf med tanke på summan..

Nu ska jag sova..alldeles för trött för detta nu..orkar inte vakna imorgon och veta att varenda muskel i kroppen kommer att värka? Men man har ju inte direkt något val. Tack pälsk för att du tjatar på mig att skriva, kul att veta att någon läser. Ni ska få en vacker bild att titta på när ni somnar ikväll ( har den som bakgrundsbild på mobilen), den är grymt bra tagen, våga inte påstå någonting annat.

182335-19


Ta hand om er.

Tips.

- Borsta alltid tänderna
- Tvätta alltid bort eventuellt smink
- Lyssna alltid på musik när det är dags att somna, HJÄLPER
- Ha alltid fler än en kudde, ju fler desto bättre



Lämna gärna en hälsning här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback