En trött fredag.

Trött med illa luktande fötter. En bra beskrivning hur jag känner mig just nu.
Idag har varit en bra dag, tog mig ledigt ifrån skolan idag och istället tog jag mig en promenad till skolan och hämtade min cykel och till ica och handlade lite mat. Det blev gott! Sedan låg jag i sängen och kollade på damernas kort program i konståkning, har alltid gillat att kolla på det. Sedan ropade duschen på mig och den var väldigt behövlig, sedan blev det att göra sig iordning och bege sig till stora staden GBG. Gjorde en snabb runda på stan och kollade in den nya "din sko" butiken, det var kaos där inne, så rusade hyffsat snabbt ut igen. Sedan in på H&M, vill ha allt! Jag ska in igen imorgon med mamma och kan ju alltid hoppas på att hon är på bra humör! Sedan var det snabb gång upp till avenyn och jobbet, dagen där gick väldigt bra! Jätte trevligt folk som jobbar där och kul när man kan hjälpa kunderna utan att behöva och springa och hämta någon.

Min snälla syster hade en överraskning åt mig hemma, hon hade städat mitt rum, så underbart! Finns det något tråkigare än att städa? Knappast. Har inte hunnit skriva något vidare i veckan..har bott i Kungälv hela veckan och däröfr har ju data tillgången varit väldigt begränsad. I tisdags var jag hos syon och känns som att planerna inför valet av högskola känns lite klarare. Det blir antagligen Informations programmet i Karlstad som första och Kalmar som andra val. Sedan får vi se vad det blir mer.
Imorgon blir det födelsedagsfest för Mikaela med utgång..vad ska man ha på sig? Får nog försöka hitta någonting imorgon.

Fastnade helt i konståkning igen på tv, börjar kunna programmen åkarna gör nu, det känns lite tragiskt. Jag är så trött, trött, trött och sötsugen. Ska alldeles strax hoppa ned i sängen var tanken, sov i stort sett hela bussfärden hem idag. Jag är inte van vid buss nuförtiden och musiken i mobilen gick på repeat, dags att byta ut den musiken tror jag. Såg med största sannolikhet Camilla utanför bussen vid lilla bommen idag också , modell antagligen, snygga leopard strumpbyxor! Läckra. Nej, mer blogg får det bli imorgon. Men pälsk, hur är det med dig, inte hörst på länge nu ju.?

Sov gott. Take Care.

Lämna gärna en hälsning här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback