Blivande nobelpristagare? Knappast.

Mr Brightside går just nu varmt i högtalarna..vet inte varför jag fastnat för den låten för tillfället, men så är det.
Har panik med stora bokstäver, jag har fortfarande inte börjat med religionen, jag betalar dyrt för att någon gör det för mig. Idag har jag ett mycket bra själ till varför jag inte gjort den i allafall - magen. Den spökar något helt otroligt..varför? I förmiddags var det inte många meter ifrån att jag lyfte på luren och ringde sjukhuset.
Det regnar ute också, fy tusan! Jag tror det är för att jag dödade en spindel i morse som ville retas med mig ( hata dem!) .  Jag har i allafall fått tvättat två tvättar och marinerat fläskfilè, så någon pluspoäng måste det väl innebära? Sökte ett jobb som mäss arrangör på svenska mässan idag också, 182335-30egentligen vet jag inte alls varför jag sökte det jobbet, men kanske just för att det var en kul sak. Kanske kan innebära någonting.
Jag har 4 st läsloggar att traggla med igenom också, när? Det är en jättebra bok, men som jag inte bara har haft lugn att läsa vidare i. Synd och stressande.

Jag vill verkligen veta hur man designar om sin blogg, så Camilla fram med förklaringen :) avundsjuk som få på det du har fått till. Sedan ska någon få förklara för mig varför inte all musik på min dator inte går att få i mobilen, vissa filer vägrar fungerar. Och jag vet faktiskt vad filformat och bla bla bla är, och det är det inte..hehe.
Kollade in yearbook i förmiddags också, någon har lagt in mig på topplistan under nobelpristagare, haha vad är det för en nöt som har gjort det. Största skämtet på länge, men rätt så roligt. Camilla är det du? :P
När syster yster kommer hem sedan ska vi genomföra operation hårfärgning. Återkommer med resultat om det är nämnbart.

Tycker alla borde lyssna in Caroline Af Ugglas -  En del av mitt hjärta ( hennes version på Joplin ), mycket bra!
Ikväll blir det svettband och snittar med Erik, men Erik vem fixar snittarna?

Tänkte att jag skulle ha hunnit ta lite kort med min lånade kamera att lägga in här nu, men icke. Inte mycket jag hinner med alltså, vad gör jag egentligen. Svar: Badar. Jag har i allafall bestämt mig vad Svenska C talet ska handla om, ska bara få ihop det på ett bra sätt.

Att göra till skolan innan helgen är slut:
- Religion
- 4 st svenska C uppgifter (!)
- Engelska presentationer på vi som åker till Birmingham
- Läsa samhälls sidor (prioriterar inte det..)

Kan man inte hamna i koma, eller göra som björnarna och gå i ide? Hade verkligen behövt det. Kom på idag också att snart är högskoleprovet..inte lagt någon energi alls på det än sålänge..Så det kommer nog verkligen gå toppen! (ironi på hög nivå) Jag tror jag saknar och vill vara dig närmare mer än vad jag själv vågar inse. Ge det tid Malin.

182335-31


lyssna och sjung med, min kvälls låt igår.

Gyllene Tider - Om hon visste vad hon ville
Hon vet var gränsen går och hålla mej
varm och intresserad
Hon vet var gränsen går och såra mej
då är hon kall och fascinerad
Och alla vill dom hålla henne hårt
tills natt blir dag
Om hon visste vad hon ville kunde hon få vem hon ville ha

Ibland så ser jag hon är inte här
hon går och fantiserar
I timmar svävar i en ensam dröm
där jag inte existerar
Men på sättet som hon dansar
ger hon mej ett annat svar
Om hon visste vad hon ville kunde hon få vem hon ville ha

Om hon visste vad hon ville
befrias då månen en natt
Men om hon lämnar mej i morgon
då lämnar hon ett hjärta besatt

Ibland så hör jag hur hon vill härifrån
till nya situationer
Som om hon jagar nya perspektiv
och nya vibrationer
Och jag hoppas hon kan höra den här sången någon dag
För om hon visste vad hon ville kunde hon få vem hon ville ha

Om hon visste vad hon ville
befrias då månen en natt
Men om hon lämnar mej i morgon
då lämnar hon ett hjärta besatt

Hon vet var gränsen går och hålla mej
varm och intresserad
Hon vet var gränsen går och såra mej
då är hon kall och fascinerad
Men på sättet som hon älskar
får hon mej att stanna kvar
Om hon visste vad hon ville kunde hon få vem hon ville ha
Om hon visste vad hon ville kunde hon få vem hon ville ha
Om hon visste vad hon ville kunde hon få vem hon ville ha

Lämna gärna en hälsning här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback