Anmälan senast torsdag kväll.

Ska sova strax, trött och frusen..Lyssnar på Kent, lånade "du och jag döden" på biblioteket som jag kopierade över till datorn. Mycket bra låtar. Tittat igenom massa av gamla bilder, minnen och hur såg man ut stundtals? Men lite det som är charmen..kul att man förändras åt något håll iaf. Imorgon måste jag tacka ja eller nej till jobbet på Liseberg - tips tack! Jag vränger mig snart ut och in, vet varken fram eller tillbaka. Ingen som behöver ne personlig assistent i sommar, hade nog varit det bästa jobbet - hade försökt vara så rolig jag bara kunde. haha.
Fick en utskällning av Erik förrut för att jag inte håller någon koll på Champions Leage, bra att du skäller Erik! Så jag skäms lite, Henke gjorde ju mål och allting ju. Mycket dåligt av mig, men jag erkänner att jag har noll koll när det gäller det, fast fotboll är sporten med stort F.
Camilla du skriver grymt bra i din blogg förresten, men tycker inte om att du är så ledsen i dina ord..känner dock igen mig. Kul att vi gillar samma musik, vi kommer att ha grymt kul i England, lova det.

Hittade ett kort på mina miniconverse jag hade när jag var ytte pytte, men mamma sa att jag inte tyckte alls de var sköna så jag har aldrig använt dom typ. Synd det. Sammanförde en liten mysig bild också (fråga mig inte varför?) men tyckte bilderna passade så bra tillsammans..

Nu ropar sekreterare Erik att bloggen snart måste vara färdig så han kan kolla av så allt står rätt till innan han ska sova, så bäst att följa dessa order. Vi ska förövrigt ha en hel kväll med kubb, snittar,svettband,hoppeborg, fiske damm m.m på fredag...anmälan sker på:
www.malinocheriks_fullspackadekvall.se, VIP utdelning sker på plats.

Sov Gott. Take Care

182335-28182335-29

Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Camilla

Tack ska du ha Malin :) Jag är inte så ledsen som jag framstår, mest fundersam, haha. Och det är ingen tvekan om att vi kommer ha sjukt kul i Englad, så det jag kan absolut lova!

2007-03-08 @ 16:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback