01.41

Det är alldeles för sent för att sitta här och skriva, borde ligga i sängen och sova. Men inte. Magen gör ont och jag orkar inte sova (orka inte sova, vad är det för fel?) men i allafall. Har haft en mkt trevlig eftermiddag och kväll, så tack! Grattis Kamilla än en gång.
Råkade ut för en kines på ica idag, inget ont sagt om kineser, men måste tilläggas i historien. Hon kom i allafall fram till mig och ville ha hjälp att hitta "body..creme..."skrubb i ansiktet", hon kunde knappt ett ord engelska och använda sig av kroppsspråk, gick inget vidare. Vi gick runt bland duschcreme, bodylotion och deodorant, hon bara sa "no no". Till slut visade det sig ändå vara body lotion hon skulle vara så log hon med sina små runda glasögon och sa tack. Lustig dam.
Kamilla fick en dekorerad kladdkaka med 19 ljus och lite små grejjer i present, hon blev mycket nöjd. Gästerna hoppas jag också var nöjda med kladdisen, det verkade så iaf. Kamillas morfars "nya" dam yttrade sig och sa att "du kan bli gift". Jaha svarade jag och förstod inte vad hon menade. Hon berättade att de brukade säga så om sådana som kan laga mat och liknande..Kamillas farmor vände sig till mig och viskade, "hoppas det inte blir för snart iaf", jag svarade att hon kunde vara lugn och att det basolut kommer att dröja. Ska aldrig gifta mig på grund att jag kan laga mat till ngn man, bättre själ ska absolut finnas om jag ska gå till altaret!
Har fortfarande inte gjort någon religion överhuvudtaget och paniken har verkligen infunnit sig. Kan morgondagen (idag) ge mig ny kraft? Hoppas jag verkligen..
Andreas laddade ned Juvelen till mig, tack tack tack. Nu ska jag sova och lyssna på gyllene tiders "om hon visste vad hon ville". Mycket bra låt.

Sov gott. Take Care.

Lämna gärna en hälsning här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback