White Wall.

Jag är trött. Väldigt trött. Sovit alldeles för lite och dansat desto mer. Njutning. Igår var vi i Stenungsund och festade till det, det blev tok bra och jätte lyckat. Musiken var ljuvlig och massor av gamla bekanta man fick träffa igen. Men som alltid så tar en lyckad kväll hämnd dagen därpå, som idag. I allafall trött mässigt. Har jobbat större delen av dagen, inte jätte roligt. Men men. Hade tänkt att snart åka in till Sandra och hämta mina saker från igår, man är så handikappad när inte allt finns hemma. Annars ska kvällen bli lugn. Sängen som jag ligger i nu är inte ett dugg fel så den håller jag mig nog vän med ikväll tror jag.

Veckan har förövrigt varit trevlig. I onsdags fikade jag med Liza, vi satt på espresso house i över två timmar och bara snackade strunt så härligt. Sedan gick vi runt på torget en stund och jag fyndade ett par loafers skor för 100:-, helt okej! I torsdags klippte jag mig. Kort kort. Så nu får jag inte ens upp håret i en pytte tofs. Men Frida försäkrade mig om att håret skulle må susen av att klippa det, och det känns rätt kul med en ny frisyr, som alltid. ( Robin du får bära tofsen istället för mig nu ett tag, det klär dig! ) Hon klippte även min syster snälla Frida och hon blev också jätte nöjd. Du är duktig! Annars har det mest jobbats, men pengar.

Jag är så irriterad på att jag imorgon inte kan gå på Pier Pressure, JAG MISSAR DIG GUSTAV! Illa, får onte i magen bara av att tänka på det. Mando Diao ska spela utan att jag är på plats och ser det. Skandal. Allt på grund av att jag ska jobba. Så fruktansvärt typiskt. På tal om musik, Spice Girls ska göra en återförening för några spelningars skull. Hade vart grymt kul att kolla på det, bring back memories. Tänkte kolla i Köln, någon som är sugen på att följa med? (antagligen i januari)

image100


Lyssnar på Shout out Louds, detta fantastiska band som Pälsk en gång i tiden upplyste mig om. Vilken tur. Har även ett nytt band som jag mer än gärna lyssnar på. Laakso. Har haft ett par låtar med dem innan, men först nu när jag fått lite mer låtar, mer kött på benen som jag inser fakta. Lyssna och njut.

Nu ska jag göra en insats och hämta sakerna hos Sandra, sedan sy klart min klänning och sen zzzzova.

Take Care.

Gustav jag är ledsen...

Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Mikaela

Jag vill se Spice Girls :D

2007-07-03 @ 09:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback