What If.

Godkväll.

Jag vet inte riktigt om jag är trött eller inte, men jag behöver iaf sova om en stund. Upp och jobba som vanligt imorgon, men bättre att jobba förmiddagspasset än eftermiddagspasset , så ändå nöjd. Kollade en film på Tv100 family ikväll - the wedding date. En sådan där romantisk komedi like everyone, men ändå helt okej. Jag blir alltid lika konstig när jag kollat film. Jag vill på något sätt leva i filmen och blir på något sätt en sorts funderare efter en rulle.

Träffade min bästaste kusin, hennes barn Leah, moster och morbror idag också. Maria min kusin hade med sig min studentpresent som jag blev överlycklig av. Hon hade själv designat två ringar åt mig, en matt och en blank silver ring som man skulle bära tillsammans. På den ena stod det: "till minne av studenten 8/6-2007". De passade perfekt och de ska alltid få sitta på fingret. Vi pratade även om hösten osv, och sa att det finns alltid jobb på Intersport om det skulle skita sig med högskolan, känns bra att veta.

Jag känner för att göra någonting radikalt, någonting nytt och spännande. Skulle behövas. Någonting annat som behövs är MASSAGE. Stel stel stel...Men det är väl för mkt begärt. haha. Ingen som känner sig manad? Nej jag tänkte väl detta. : )

Förresten så har jag en hosta som inte är utav denna värld. Mamma väckte mig inatt utav att ingen kunde sova av min hosta. jag märkte ingenting själv, men gjorde det när jag vaknade. Hon tryckte i mig massor av hostmedicin m.m och snuvig var jag också. Ingen höjdare alls. Men är man så dum att inte ta på sig ordentligt när man går ut får man skylla sig själv, som mamma skulle sagt.

Nej nu ska jag snart sova. Ni som fått mail av mig med en resetävling, var med! Ett tips bara. Sedan en påminnelse, det har kommit dåligt med tips om ordet "bild" som jag ville ha. Snälla. Hjälp mig.

saker jag tycker om just nu:

ny tvättade lakan.

musik.

skor skor skor.

pengar, (haha vilken klyscha)

min nya ring.

jordgubbar & melon.

horoskop, nytt hopp varje dag.

glass.



Take Care.



182335-99

Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Sannapanna

Malin : D
Jag är ledig alla helger.
Jobbar alla vardagar.
Snart måste vi träffas! Hur jobbar du?

2007-06-28 @ 20:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback