Varför?

Varför Malin är du inte på Hultsfred? Vad gör du här hemma...INGENTING! Lyssnar på Ceasars Palace just nu, de har flera låtar med i filmen "Festival", en film som jag sett miljontals gånger. Och efter varje gång blir jag alltid lika berörd, musiken,stämningen och människorna. Det är så det ska vara. Men tyvärr är det bara så i drömmen, i fantasin som man någonstans skapar.

image97


Jag är så himla dum, att allting ska vara så jäkla genomtänkt hela tiden, VARFÖR INTE BARA STICKA?! Så fort jag får några dagar ledigt (när de nu inträffar) ska jag göra det. Långt bort och bara digga. Bara vara. Ser fram emot det.

"I wanna go out honey"

Baby, you´ve got ears just like Dumbo
It´s so sweet
Your knees knock together when you´re walking down the street
Your eyes never look in the same direction at the same time
I don´t think you´re the smartest girl on the block
But i don´t mind

Only you can reach my heart
Only you and no one else
Only you can reach my heart
Only you can reach my heart

Everytime we go out people stop and stare and they talk about us
And they don´t understand what we got
We got true love baby
We´ve synchronized our heartbeats, YEAH
And we´ve got the same size in shoes - YES we do!!

Only you can reach my heart
Only you and no one else
Only you can reach my heart
Only you can reach my heart



v. 33 ska jag åka på semester utomlands, någon som ska med? För semester ska det bli, om jag ska klara denna (jobbiga) jobb sommar måste jag ha något att vänta..något som gör det värt att jobba.

Imorgon ska jag och Fia (kanske också Sofia) ut på staden och ha kul. Kan behövas. Vi tänkte prova lite nya ställen man aldrig liksom kommer till. Utforska Göteborg helt enkelt lite närmare. Kanske den nya klänningen om vädret tillåter? Varför lyssnar man alltid på kärleksballader och strunt musik när man absolut inte ska göra det? Som just nu. Varför lyssnar jag på "lady in red" när det är en av de absolut bästa låtarna? Idiotiskt, men SHIT vad bra den är.

Nu ska jag sluta deppa ned er och mig själv. Herregud det är sommar. Be happy, lets have some fun<! Åt grymt goda smörgåskex nu ikväll förresten, mumma. Jag och Sofia var ute och gick förrut, i solen och mest små mummlade. Intressant att man kan gå bredvid varandra utan att egentligen behöva säga någonting. Man vet liksom vad den andra tänker på. Faschinerande.

Om någon la märke till det så ändrade jag bloggens utsida i förmiddags. Kom äntligen på hur man bytte lite saker, pilligt men något bättre enligt mig. Mest nöjd är jag med den sjukt snygga bilden, som dock inte syntes i helt utförande. Men det var på Gustav och det var huvudsaken! Får ju hylla honom på något sätt, groupie som jag är.

image98


Sov Gott. Take Care.



 


Lämna gärna en hälsning här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback