Sommar

Dagen efter balen. En konstig och märklig bal, men mycket kul. Mobilen blev genomblöt vilket resulterade i att den slutade fungera och gick sönder..segt och ännu en onödig utgift. Hultsfredbiljetten ligger i blåsväder. Sorgligt nog.

Idag har det varit en underbar soldag som jag dock tillbringat inomhus med atts täda och packa flyttsakerna i lådor. var ett måste att göra, men väldans tråkigt. Jag hoppas så innerligt att vädret fortsätter hela veckan, studenten väntar på fredag. Tänk att få detta väder då, hade varit helt underbart! Jag är ladda, oh så laddad jag är, kan inte bli annat än kanon.

Sitter och lyssnar på This Years Love med David Gray, behovet av mys blir desto påtagligare..ju längre låten går. Håller på att göra studentkort till mina vänner som jag ska ge tillsammans med en "tuta" och ett coolt sugrör. Det blir grejjer det.

Imorgon är det nationaldagen, överdrivet men trevligt. Ska fortsätta städa och planera mat för fredagen, kanske även en stund i solen.

Längre får det bli imorgon. Take Care.

image95

Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Pälsk

Grattis till studenten! vet att det var den 8e, men min mobil e kass så kan inte skicka sms. men tänkte på dig! hoppas du fick en fon dag! vädrat i malmö var strålande solsken iaf! puss

2007-06-11 @ 21:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback