Ikea och drömmar om Öland.

God kväll.

Jag är hungrig och trött. Skön start på inlägget, men den nivån ligger det just nu på. Jobbat idag, segt men gick i alla fall hyffsat snabbt. Igår när jag kom hem ifrån jobbe sov jag som en stock i stort sett hela kvällen, helt utmattad efter fredagens bravader i gbg. men kul hade vi Fia! Vi ägde Sticky som i stort sett enbart bestod utav killar. Mäktigt. haha. Turbonegro hade sin release där och jobbade lite extra som dj.s, det var nice.

Imorgon ska jag ta mig en sväng till IKEA var tanken, köpa mig lite smidig förvaring att samla allt småplock i. Försökte rensa lite på rummet idag, men jobbigt när man inte har ngnstans att lägga plocket i. Längesedan jag var  där också, så kan bli trevligt. Det jobbiga är dock att man vill ha allt i stort sett när man kommer  in dit. Allting är GALET snyggt. Ska även försöka lämna in min mobil, saknar den så.!

Sedan har jag en fråga till er som förhoppningsvis läser min blogg. Jag behöver lite hjälp från er. Jag tänkte vara med i en tävling och skriva en artikel, artikeln ska handla om begreppet "bild" och vad det ordet betyder och kan stå för. Snälla hjälp mig me dlite bra förslag vad ni tänker på när ni ser det ordet. Tack!

Om jag har riktig härlig tur kanske jag åker till Öland över midsommar, men det är väl egentligen bara att drömma om det. Blev medbjuden av superduper Sanna, saken är bara den att jag måste få lite mer ledigt för att kunna åka med. Hoppas hoppas hoppas. Inte varit på Öland in my life yet, så hade varit kanonkul!

Nu ska jag äta ngt.

Take Care.

Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Mikaela

"Bild" ordet bild för mig kan vara en dröm, man ser liksom en dröm bild framför sig. En bild kan ju även vara ett foto på något man tycker om eller tvärt om. En bild kan även förmedla en känsla utan ord. Allting du tänker på ser du ju i bilder.!
Hoppas att jag kanske gav dig några ideer!! PussKram Mikaela

2007-07-03 @ 09:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback