En urklipp ifrån en trött..

Jag blir så trött på allt. Allt är komplicerat och över - reklamerat. Trött efter jobbet, fick jobba en och en halv timme längre än vad jag egentligen skulle. Alla tjötar om si o så och jag orkar ingenting.

Bal imorgon och jag ser bara fram emot när jag står på marstrand och bara festen är kvar. När all morgondagens stress som infinner sig är borta. När man kan andas ut och se ett slut resultat. Vill egentligen gå och sova ngn timme, men jag anser inte att tiden riktigt räcker till åt det. Solen lyser, men har ju som sagt missat hela dagen när jag jobbade och nu är det ingen idé att försöka sig på en solglimt.

Crosses med José Gonzàlez spelas, så skön låt va! Mys, bra och ännu mera mys. Ska snart klistra fast lösnaglar på fingrarna och stryka klänning..känns så otroligt onödigt, men ändå ett måste. Imorgon 09.00 ska jag vara hos Frida för att skapa en kreation av mitt hår.

Fortfarande inte köpt någon Hultsfredbiljett, börjar väl bli lite smått stressad....Matchen mellan Sverige- Danmark igår var skandal. Pinsamt att vuxna människor inte kan behärska sig. Onödigt och sämst övervakat av vakter..

SE YA!

Lämna gärna en hälsning här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback