Vita kuddar.

( Inlägget skulle publicerats igår kväll, men gick inte. Därför blev det klistrat in idag istället. )

God kväll. Klockan är 00.03 och här är ekot, inte riktigt med nästan i allafall. Varit en lugn kväll med sällskap av Sofia och Jenny, kollade Beck på 4:an och smaskade popcorn. Inget märkvärdigt alls, men tillräckligt. Igår kväll blev en helt okej vända till kockaburra av. Utan planer på det alls, men kanske så det ska vara? Skulle dock upp och jobba tidigt så det blev rätt så lugnt. Annars idag så har jag cyklat med mamma till Skärhamn och utan minsta tanke på det så kom vi ut ifrån en butik med två feta påsar på en summa av drygt 1200:- Rätt lyckat. Haha. Men alltid kul när det inte alls är det man skulle ha..och ändå kommer man ut med mer påsar och mindre pengar. Köpte en söt röd kofta med stora knappar (mamma köpte även ett ex av denna), ett par vita korta city shorts och en grå kavaj jacka i militär stuk.

På jobbet lyssnar jag varje dag på P3 till min stora lycka. Musiken är varierad, med ett undantag för idag (igår) Iglesias med The ping pong song. Så otroligt sönderspelad..kom tre gånger under ca en timme tidigare idag. Usch. Det jag skulle komma till var att jag har fastnat mer och mer för en låt till min stora förvåning. Marilyn Manson, Heart-Shaped Glasses (when the heart guides the hand) . Vet inte vad det är jag gillar, men något är det. Har kommenterat denna låt innan, då handlade det dock om musikvideon till den. Sexvideon med ett otroligt långt intro. Det är dock någonting speciellt och snyggt över Marilyn i denna video när musiken spelas, några ansiktsdrag och liknande som jag gillar. ( Haha skrattar åt mig själv, folk måste tro jag är galen. Tolka mig rätt, tack. ) Har alltid tyckt han ser vedervärdig ut innan, men han har tagit sig. Annan stylist? Det farliga och kaxiga är tyvärr två egenskaper jag allt för ofta faller för. Det svårflörtade och oåtkomliga. Varför ska det vara så? Han påminner i allafall på många sätt om dig. Tyvärr. Lyssna på låten några gånger, med eller utan video.

image126Sedan mina kära bloggvänner  så vill jag ropa på er som först
och främst läser min blogg utan att själva skriva, STARTA EN
EGEN BLOGG, så får även jag någonting att läsa. Sedan till
er som redan har en blogg men som i flera fall missköter
( bara skriver ibland ) den, förstår ni inte - den
måste uppdateras innan den blir gammal.:) Visst, har inte
själv varit bäst på senaste, men bättre än flera andra i
allafall. Inga namn nämnda. Haha.

Nej nu är jag sjukligt trött och sängen och de kalla vita kuddarna ropar. Sov gott. Imorgon har jag sovmorgon, yes!

Take Care

image127

regnet det bara öser ner..


 

Lämna gärna en hälsning här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback