Slarv.

Har fortfarande inte slagit in min systers paketer och jag har inte heller städat iordning i min garderob och på rummet. Usch vad jag är slarvig. Jag har istället efter jobbet tillbringat tiden med Fia och planerat helgen och tjötat av oss. Vi kom fram till att imorgon kväll bär det av till Tylösand och där ska vi stanna tills på söndag, en hel helg, äntligen! Det spelar ingen roll hur det blir och vädret har ingen betydelse. Det enda som har betydelse är att få komma bort oh se några andra "väggar" och med trevligt sällskap. Innan jobbet idag var jag och mamma och skulle göra en "snabbis" i skärhamn, det blev en lång snabbis..som resulterade i tredje shopping påsen denna vecka. Så nu är jag väl uppe på en sammanlagd summa på ca 3000.-, haha. men ingen idè att vara efterklok i detta fall. Köpt är köpt.

Har egentligen ingen tid att sitta här och skriva nu, ska ju slås in paket och få kontroll på krigshögarna på rummet. När jag läste Camillas blogg förresten blev jag sådär nojigt nostalgisk, kom att tänka på lapparna. Har också dem liggande i en påse i en låda. Vi skulle beskriva varandra med hjälp av ett ord eller en mening. Sådant betyde rmer nu i efterhand än vad man trodde. Ett bra tips att läsa för att stärka humöret eller självkänslan.

Igår var jag på kockaburra, någonting som bestämdes väldigt hastigt efter jag hade slutat. Det var i alla fall jag,Fia och Jenny som drog dit och kul var det! Mycket folk och rockiga låtar kördes. Tycke rom när de tär mycket "nytt" folk man träffar, inte alla gamla bekanta. Måste ju även säga starkt jobbat till Fia som byggde på sin mobillista med ännu en "burra David", denna gången blev det en "2:a" efter. Haha. Hur stor är chansen att man träffar två killar gångerna efter varandra och båda heter David? Inte speciellt stor.

Nej, nu ska jag slå in paketer och sedan lägga mig och läsa allt nytt skvaller för veckan i veckotidningarna. Sjukt kul.

Godnatt. Sov Gott. Take Care.



Vill Ha.

♥ Linas kvällsbok på dvd.
♥ Pennkjol ifrån H&M.
♥ Bärbara högtalare ifrån Altec Leaning.
♥ Hallonrosa kuvertväska, Friis & co.
♥ En resa utomlands.
♥ Svart ögonfranslim ifrån Make Up Store.
♥ Besked ifrån högskolan.




Just det, kom precis på att jag ska hänga på låset till ticnet 9.00 imorgon, biljetterna till Kent släpps då.




Sjukt snygg du var.

Lämna gärna en hälsning här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback