Någonting större.

    º       Jag blir så irriterad. Satt tidigare och skrev en rejäl början till ett inlägg som nu ännu en gång har gått upp i rök. Blir ju aldrig lika bra när man skriver en andra gång, tyvärr.  Idag har varit en sådan där dag man helst vill glömma, en på något sätt dålig dag. Humöret dåligt, vädret otroligt dåligt  ( like always ) . Kollade på Sandor / Ida som jag snodde med hem ifrån jobbet häromdagen, var år sedan jag såg den sist. Jag blev gripen på något vis. Jobbet gick bra idag, skönt att jobba morgon så man har resten av dagen på sig att göra någonting annat på. Var en hel del att göra, nya varor m.m kul att man har fått så mkt ansvar att ta hand om! Imorgon kommer ny leverans och ny beställning ska göras.

Detta väder gör mig galen, fullkomligt spritt språngande galen! Humöret är långt nere under jorden, huvudet likaså. Man ser det på alla människor mer eller mindre hur alla smått börjar ge upp hoppet. Sorgligt, solen snälla snälla..vad har vi gjort för ont? Jag har fortfarande inte städat bort alla de klädhögar som trängs i mitt rum..kanske ett ryck att göra det innan project runway klockan 21.00. Höjdpunkten på veckan!  Finns inget program som klassar det för tillfället. Får en sådan kick av det och kan själv sätta mig efter programmet vid symaskinen i hopp om att kunna trolla ihop något. Brukar dock inte gå så bra. Men drömma går ju.      

image116

Har även kommit till instinkt och bestämt mig för att Malmö Festivalen måste bli av. För min skull, Sannas och pälsks. Kan bli kul eller så kan det bli superkul! Antagligen det senare av de två. Glömde nämna igår att jag fick en jättesöt limegrön karamellskål av Mikaela i studentpresent igår. Söt, söt och ännu sötare. Tack!

Jag förstår mig inte riktigt på personer som verkar få känslor för minst lilla sak. Man blir inte kär på en vecka? Inte ens på två. Vi hade en livlig diskussion om detta i skolan i våras och åsikterna är självklart delade. Men jag anser ändå att på något sätt är "kär" stämpeln någonting som växer fram. Man kan vara förtjust, sugen på, attraherad osv av en person länge, till och med vid första ögonkastet, men det krävs någonting mer för att bli kär. Eller?


Imorgon ska jag först till tandläkaren 08.30, sedan börjar jobbet 09.30. Kanske kan börja något senare om vädret fortsätter att vara såhär...När jag slutar vid 15.30 kanske det bär av till gbg för en fika på det bästaste cafét. Kommer dock ej ihåg namnet, men grymt. I såfall är det jag och Sofiorna som åker in. Annars kanske det blir en fika i Stenungs trakterna i stället. Trevligt i vilket fall. Jag har kommit på vad jag saknar ständigt när jag jobbar och bara håller till hemma. att klä upp sig. Eller liksom göra sig iordning överhuvudtaget. Det existerar inte riktigt vid 7 tiden på morgonkvisten. Kanske kan försöka göra en insats tills imorgon?

Nu ska jag verkligen ta tag i klädhögarna en gång för alla. Attack! Sedan ska jag njuta framför Tv rutan för denna veckan. Hittade förresten bilde rjag tog på Caroline för den sista fotouppgiften som aldrig blev av. tyckte hon kunde få pryda min blogg kvällen till ära. Röda läppar är hett, väldigt hett!      º

Min önskelista:

? att min mobil snart ska fungera.
? en ny kamera, saknar foto stunderna.
? att åka till malmö festivalen.
? att komma in i kalmar, (ligger som 14:e reserv..hopplöst?)
? en städerska.







                                                                                                                                                    Take Care



Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Anonym

FEL ÅKTE UT! är helt förstörd! hur kunde hon åka ut.. raj raj! Läste att det kanske blir fika i stan med fiorna, om det blir av kanske ni kan slå en singnal, orka sitta hemma och röttna bort!..:P

2007-07-11 @ 22:36:14
Postat av: mikaela

det var jag som skrev ;)

2007-07-11 @ 22:36:46
Postat av: andr...

§4 =
jo malin =)
så fungerar det;)

2007-07-12 @ 20:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback