Meddelande till Mp3!

Nu har jag och Eleonore ansträngt oss till det yttersta för att även vår klass ska få studentkorten. Ellen ringde först Ulf för att se vad han hade att säga om detta. Han ville inte ha med saken att göra och att det inte var hans problem (någonting det visade sig vara). Jag ringde först fujicolor skolfoto i gbg och pratade in meddelande, sedan skcikade jag även ett mail och berättade hur det låg till. Vi kände att vi behövde ringa någon annanstans också där man fick pratade med någon direkt.

Jag kom fram till en trevlig kvinna och berättade hur det låg till. Hon gick in på vår klass och såg att ingen hade fått utskickade kort, men däremot hade även vår klass fått "talonger som skulle skrivas på. Någonting läraren hade ansvar över. Till slut så sa hon att hon kunde skicka ut nya talonger till oss, som är viktigt att man skriver i ( annars blir det inga kort ). Detta kan dock ta några vekor för de stänger ned laboratoriumen under semstern, men bättre sent än aldrig anser jag. Så kolla nu extra noga i brevlådan och skriv i den och skicka in. Ni som läser detta påminn de andra i klassen, jätte viktigt.


/ Malin


image110

Lämna gärna en hälsning här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback