It doesn`t matter who you are.

Det blåser. Otroligt mycket. Mitt huvud är så trött, men dumt att gå och lägga sig detta klockslag. Då kommer det knappast att bli någon sömn inatt. Jobbat idag so alla andra dagar i stort sett, men dagen gick undan för en gång skull, mycket på grund av att det var en ny tjej som ska börja jobba så jag var "lärare". Haha. Jättetrevlig och kul med någon tjej i samma ålder som mig. Det kan nog bli hur bra som helst! Igår var en lugn kväll, var bara en sväng hos Robin och kollade på Live Earth, väntade förgäves på Mando Diao...någon som vet när de spelade? I fredags var ju jag och Fia ute i stan som jag skrev tidigare. Kvällen blev hyffsad soft på pustervik..spelningen var kanon, men technot som kom efteråt var katastrofal.


From the top of the first page
To the end of the last day
From the start in your own way
You just want somebody listening to what you say
It doesn't matter who you are


Sanna frågade mig igår om jag var sugen på malmöfestivalen i augusti. Såklart man är sugen! Mando Diao, Timbuktu och massa skåningar tackar man inte nej till! Jag måste bara veta innan jag köper biljett hur min höst blir. Kan ju vara lite tight om tid om jag ska flytta någonstans. Men vi får se.


Look at the stars
Look how they shine for you
And all the things that you do



Ikväll blir det film med tjejerna hos Jenny. Kanske en sväng till Haddocks också,men slappt ska det i allafall bli, helt slut och super trött. Men på något sätt vill man ta vara på dagen. Sommarens dagar går ju fortare än vad man hinner med. Usch så tråkigt.


Sunlight opened up my eyes
to see for the first time
it opened them up



Tack Mikaela för förslagen till "bild" artikeln, jättebra! Ingen som har ännu mer förslag? Tänkte ju på något sätt geenomföra den artikeln tävlingen en rolig sak liksom. Jag har förresten inte hört någonting mer om studentkorten. Jag hoppas jag dock snarast gör det, vägrar någonting annat.


And you, You drift through the years and life seems strange,
And one dream appears and love is its name.


I veckan är det mest jobb hela tiden. Ledig tisdag och söndag tror jag. Jag lever ju på jobbet! Tragiskt, men gott med pengar. Man kanske någongång kan känna det. Typiskt bara att man är skyldig mamma grymt mkt...blir liksom nästan ingenting över. Jobbet gör sig ändå värt allt slit när det kommer in människor och berömmer mig för bra service och trevlighet. Det värmer på något vis. Jag hoppas även att solen snart kommer att värma. För ännu en gång, var är sommaren? Borta..

Take Care.



image109

Coldplay.

Lämna gärna en hälsning här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback