En riktig guldgruva på skönheter!

Godkväll. Som vanligt borde jag sova, men svårt och lättare att skjuta upp det. Kollar på Beck, veckans film kan jag utantill, vet inte vrför jag ägnar tiden åt att se den igen, men det gör jag tydligen ändå. Helgen har varit full av party och övernattningar hos Fia, trevligt värre. Helgen blev ju dock inte som planerad, skulle ju till Tylösand, men icke. Lång historia som jag inte orkar berätta, besviken iaf. Igår var jag och Fia i Uddevalla och hamnade på ett grymt ställe, vi kom dit tack vare två grymma tjejer som vi träffade på Mc Donalds. Stället var rena guldgruvan och grym rockmusik. Väl värt att uppsöka igen. Tåls att rekommenderas.

Idag har jag varit helt utan planering på Ikea med Anna och sedan käkade vi otroligt god fisksoppa i haga på en jättemysig restaurang och avslutade med en latte på condeco. Köpte dock inget märkvärdigt på Ikea utan mest kollade runt på framtida köp som jag hoppas snart blir av, Anna handlade desto mer. Lyckans ost som redan har allt klart för sig i Uppsala.

I veckan är det jobb, jobb, jobb som väntar. 7/7 dagar jobbar jag, så om ni ser ett tält på mossholmen är det jag! Hoppas jag dock kan hinna med lite roligheter även denna vecka, så jag är öppen för förslag. För någon timme sedan bokade jag biljetter till Winnerbäck, grymt kul ska vi ha Fia. Trots detta är jag väldigt ledsen, skulle boka Kent biljetter i fredags, men var en kvart för sent ute och fick bara tag på tre i Lund! Imorgon så släpps dock mer biljetter tilll Gbg och jag har övertalat min syster att sitta klistrad framför datorn.. jag jobbar. Krig på ticnet imorgon med andra ord, och vi ska vinna den kampen!

Nu ska jag duscha och sova!

Take Care.

Lämna gärna en hälsning här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback