Det kommer mera..

Sen kväll alldeles för ofta. Ögonen går igen men ändå är jag så dum så jag tvingar mig att vara uppe. Inte skrivit på ett tag och ska inte bli speciellt mycket idag heller. Man hinner inte med allt man vill när man jobbar konstant. Imorgon är jag i allafall ledig, ska åka till stan och sedan fika med min kusin som jag träffar allt för sällan.  Helgen har varit mycket bra och innehållsrik. Robin tror han mirakulöst räddat mig från en total miss, middagar med vännerna och spelkvällar. Ensam hemma i veckan också, underbart.

Imorgon skriver jag mer. Jag behöver massage och det snart.

Sov gott. Take Care.

Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Rpbin

Men, jag har ju definitivt räddat dig från total misär!!

2007-07-18 @ 13:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback