3 Juli.

För det första. Tack för att ni skriver små rader till mig här på bloggen, då vet man iaf att ngra snackare läser. Tack, fortsätt gärna. Mikaela, bra att du vill se Spice Girls, boka boka boka.:) Ja, det var Lifehouse gårdagens textutdrag kom ifrån, en av mina absoluta favorit låtar.

Idag har varit en lång och extremt jobbig dag. Skulle jobbat 7.30-14.00, det blev istället till 17.00. Ingeting som alls uppskattades när jag endast ätit en macka och lite kaffe på jobbet. Jag var på svimningsgränsen när jag kom hem...ingen härlig känsla. Jag åkte och hyrde en film jag länge velat se "när mörkret faller". Mycket mycket sevärd och fick mig att inse hur lyckligt lottad trots allt man är. jag lever inte under några hot, och inte under familjeförhållanden som inte tillåter mig att göra det jag vill. Det ska vi vara tacksamma över. Det finns alldeles för många här i Sverige inte minst som inte har det så. Kanske någon som läser just nu? Vi måste hjälpa varandra.

Imorgon är jag ledig. Skönt! Jag ska åka 09.15 till Stenungsund och träffa Fia. Kanske köpa mig någon ny tröja och fika och snacka. behövs i detta otroligt tråkiga väder. helt sjukt. Stoppar det aldrig? Aja, morgondagens väder ska inte få sätta stopp för oss i allafall.

Vill tacka min syster också. Hon är för det mesta guld värd.

Borde gå och lägga mig, men vill gärna skriva färsigt och sen se klart "American idol". På något vis blivit fast i den smörjan dessa sena tisdagskvällar. Kanske inte en jättebra sak, men vad gör det egentligen i det stora hela? Inte ett skit. Förresten är jag grymt arg, irriterad och ledsen. Jag har undrat ett tag och frågat andra klasser om de fått sina studentkort vi tog i skolan. Alla verkar ha fått dem utan vår klass. jag frågade dme om de fick skriva i ngt när de tog korten och de svarade då att de fick skriva namn och adress på ett papper läraren hade fått. Inte vi. Vår lärare "slarvade" antagligen med även detta, blir man förvånad? Inte. Så imorgon ska Eleonore förhoppningsvis ringa honom och se vad han har att säga. Om vårt klasskort är raderat vet jag inte vad jag gör. Fy fan rent utsagt.

3 juli är för övrigt en väldigt speciell dag för resten av livet.

Nu ska jag borsta gaddarna och se klart tvn. Behöver sova, för sängen är gosig.

Take Care


image104

Ni saknas!

Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Camilla

Det måste lösa sig med studentkortet! Jävla Ulf. Hoppas hoppas att det går att fixa på nåt sätt.

2007-07-04 @ 14:27:08
Postat av: Robin

Nästa gång du känner dig svimfärdig. Drick vatten, byt strumpor samt stretcha. Då ska du se att det försvinner!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback