Snabb genomgång.

Godkväll.
Varit en innehållsrik helg på alla tänkbara sätt. Först. Tentan, hur gick den? Ingen som vet, den kändes okej, men man ska aldrig ropa hey innan man är säker. Så jag håller tyst angående den. Annars har helgen mest tillbringats på Öland med Stefanie, en del shoppande i Kalmar ska tilläggas dock.
I fredags var det tentaplugg på stammisfiket i stan och på kvällen IDOL final och middag. Trevligt!
Lördag, tentan 09.00..klar vid 11 tiden. Det blev kinamat som planerat, gott och mysigt. Efter det shopping på stan. Kan dock inte avlöja vad som inhandlades (julklappsmaterial). Stefanie köpte en hel del saker hon med, efter det blev det en riktig latte på riktig laktosfri mjölk. Jag berömde personalen väl, hehe. Sedan åkte vi till Öland och jag lekte bloggdesigner bland annat. Vi åt egen komponerat julbord och slötittade tv. När det var dags att sova öppnade vi två av våra (fyra!) inhandlade pocketböcker. Det blev högläsning på en del citat ur böckerna. Jag läser "hål i huvudet" , jag måste bjuda med mig av en lapp text huvudpersonen Minou skriver i boken:

Till en otrogen gris

Ditt patetiska jävla äckel. Du kan ta din fula,omskurna kuk och dra åt helvete. Jag önskar dig allt ont, allt lidande i världen. Du är så feg att Judas bleknar i jämförelse. Om du åtminstone hade ringt! Jag kommer att hata dig tills jag dör! Ring mig aldrig, sök aldrig upp mig.

Minou

PS Ikväll bränner jag upp alla dina saker på gården, inklusive dina Fred Perry-tröjor och din elgitarr.
PS 2 Du är så jävla ful i håret.

Sjukt kul läsning! Vi får se om den fortsätter så, jag som inte läst en bok på åratal typ.
Imorgon börjar vår nya kurs..ska vara i skolan 09.00-17.00 imorgon, så måste sova nu. Skriver mer imorgon/idag.

Take Care


Lämna gärna en hälsning här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback