oroväckande lugn.

Amanda kom tvåa, Marie vann. Vad jag tycker om det vet ni...jag är splittrad. På ett sätt är det skitbra att Amanda kom tvåa, hon kommer få ett bättre skivkotrakt och inte vara bunden som vinnaren. Felet är bara att jag unnar inte Marie själva "vinnar-titeln". Hon är ingen IDOL enligt mig. Thats it. Vinnarlåten är värdelös som alla år, en typisk lugn låt som alltid passar den ena artisten bättre än den andra. Synd. Men men, det är tre artister som kommer synas mest i framtiden : Amanda, Daniel och Christopher.

Imorgon / idag är det dags för nästa tenta, kommer möta den med blandade känslor. Känner mig oroväckande lugn samtidigt som magen är i uppror. Fråga mig inte hur det är möjligt. Efter tentan imorgon blir det kina mat och shopping i alla fall, längtar. Massa planer för shoppingen....återkommer om detta. Efter det bär det hem till Stefanie på Öland igen, myskväll.

Nu måste vi sova, bussen avgår 08.00 imorgon bitti, huh. Håll en tumme åt mig, snälla.
Sov gott. Take Care.


Lyssna, nattens
låt.

Lämna gärna en hälsning här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback