Mormorsdag

Vilken dag det har varit. Halv tio körde jag och tankade för att efter det hämta upp mormor som skulle besöka tandläkaren. Besöket uteblev dock på grund av ändrad tid tills imorgon. Jag var inte jätteglad direkt över att ha fått gå upp i onödan. När mormor blivit avsläppt igen styrde jag mot solariet. Härligt, men tiden gick fort på den plastiga sängliknande saken. Annars brukar den smått panikslagna värmen och myror i benen drabba mig, men inte idag. Brunheten syns inget vidare, men bokat tid även på fredag..och då kanske...Det är skönt att få lite färg på kroppen, man känner sig genast lite piggare! Jag hyrde även en film på OK/Q8, Beck - Gamen, ska försöka se de sista filmerna i ordning. Beckfilmerna hör till att man ska ha sett! Vid tre tiden hänmtade jag upp mormor ytterliggare en gång och denna gång styrdes bilen mot vårdcentralen och farbrorn doktorn. Han var en trevlig prick och mormor var nöjd över läkarbesöket. Efter det blev det mathandling (en timme tog det!).

Det var ju meningen att jag skulle följa med och lira fotboll idag, påsen med kläderna fanns i bilen, men blev ingen träning. Orsaken - en fruktansvärt ond rygg. Vågade inte utsätta den för sparkar och tacklingar, hoppas jag kan vara med vid nästa tillfälle. Så typiskt att man ska få så ont när man har sett fram emot något, blir alltid så. Besviken. Dumma rygg. Imorgon bitti hoppas jag den ska må lite bättre, har bokat massagetid på mammas jobb. De komme ren massör dit varje torsdag, så varför inte ta tillfället i akt? Ska bli sjukt skönt. Imorgon blir det även en tripp till Liseberg, hör till traditionerna. Mysigt med alla ljusen, människorna och alla små mysiga försäljningsstånd. hade ju dock varit mysigare med någon annans sällskap än mammas och syrrans, men man ska väl inte klaga antar jag.

Fanny och jag skämtade på häromdagen om hur dumma vi är när det gäller web-kursen. Vi har ännu intef ixat den kursen, men som tur är är det fler än vi som inte gjort det. Tack och lov. Vi är kanske inte bäst på just det, men snart jäklar kommer vår stora tid komma! Då jäklar.

Ska snart köra lite mer bil (får ju passa på, kom faktiskt ihåg hur man körde!) Jag ska bort till Robin och umgås med han och Joel ett tag. Det blir antagligen fotboll för hela slanten, med blandade känslor..men men det kunde varit betydligt värre! Jag vet ju fler som älskar fotboll och tipset, om jag inte ska nämna text-tv....ska inte nämna några namn :)

Kul att fler och fler uppdaterar sina bloggar ofta!
Take Care.

Lämna gärna en hälsning här
Postat av: ?

Jag vet vem du menar!!!

2007-12-12 @ 23:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback