Massageyrket är flörtningens paradis!

För er som inte kommit fram till vad ni vill syssla med i framtiden har jag svaret: Bli massör! Vilken ultimat arbetsplats. Flörtningsgraden är extrem och närheten likaså. Det finns ingen person som är missnöjd efter ett besök hos dig och du får jobba med någonting avkopplande. Du lär också bli en person som blir extremt populär och välkommen överallt. Jag har precis insett detta, efter en halvtimme underbar massage. Första känslan kändes sådär, slänga av sig kläderna för en kille som var bara några år äldre. Tanken över hur jag skulle göra med bh:n slog mig, skulle jag slänga av den eller låta den ligga under mig? I nästa ögonblick var den av och la sig som en klump på golvet. Jag insåg att det antagligen inte  var första gången han varken såg en bh eller ett par bröst, så varför inte bjuda på lite mer. Massagen var hur skön som helst, han sa att jag var jätte stel, vilket inte kom som en överraskning direkt. Massage ska bli min nya lyxpryl jag ska unna mig då och då, kan verkligen behövas.  

image467
  
Det är den 13 december idag, luciadagen. Jag och mamma var uppe halv sju imorse, traditionsenligt och tittade på lussefirandet på tv. Mamma hade kokat kaffe och lussebullarna ifrån mormor smakade som alltid, jättegott! När mamma är klar med sin massage om en liten stund ska jag köra mormor till tandläkaren, efter det är det hem och baka pepparkakor. Mums. Sedan i eftermiddag blir det julfirande på liseberg, ska äta knäckäpple bland annat (min egan lilla tradition, fast de tär jätteklibbigt och jobbigt att äta) .

Återkommer ikväll. 

Dagens tips: Singlar, bli massör! I det yrket kan ni välja och vraka bland kroppar, att lägga in dödsstöten är inte speciellt svårt heller, en liten hand där...haha. Nej, men seriöst. Ett hett tips.
                
Take Care

Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Robin.

Jisses Malin va porrig du är...att du bara droppa kläderna!!
Nu sitter jag på "kontoret" i kläppen. Här är sjukt skönt väder. Ca -12 och helt vindstilla. Skönt!!

2007-12-13 @ 15:32:56
Postat av: Fanny

ååh. vem skulle inte vilja ha en massage i julklapp! det ska jag ge min pojkvän men säg inget till honom ;P hur har du det hemma på ön? vad coolt att du bor på en ö förresten! :-) har du johannas mobilnr? KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback