Ljus, älskade ljus.

Dagen har varit lugn. Lämnat in intervju 2 i skolan, hur den blev vill jag dock ha osagt. Kändes bra att ha lämnat in den i alla fall. En sak att stryka ifrån listan på saker att göra. Efter skolan cyklade jag till gymmet. Ett skönt träningspass, först löpning 30 minuter och sedan styrka. Cykelturen hem var kall och trög, men på något sätt fick man hitta kraft för att orka. Med musik i öronen löser sig det mesta. Väl hemma stod mat först på listan, svängde ihop spagetti och köttfärssås, har sås till hela området nu...Sitter mätt och belåten nu, nästan lite väl mätt. Ikväll hade jag hoppats kunna komma in på högskolans hemsida för att kunna läsa powerpointen, men icke. Sidan vägrar fungera för min del..jäkligt lyckat. Så om någon har tråkigt och vill göra något, så kan ni gå in och spara dem åt mig. tack :)

Killar! Nu söker Cafè
"Sveriges bäst klädde man" , gå in och var med i tävlingen.

Det är så mysigt att titta ut över gården utanför fönstret, överallt lyser det. Den där gråa tråkiga hösten är inte längre märkbar på samma sätt. Det är lika faschinerande att se hur miljontals många olika stjärnor, ljusstakar osv det finns. Inget fönster har likadana lampor som det andra, bara det gör att man kan titta ut en stund.image466 Levande ljus är det dock inte mycket som slår på myshetsfronten. Lukten av tändstickor gör mig sådär löjligt barnslig. Tyvärr använder man oftast tändare, men snart..då åker tändstickorna fram!

Mystider kräver en del bakning och varma koppar också.
Här är tre tips på godsaker ni kan bjuda nära och kära på:
Glögglass med mandelkross och kanelpinne.
Chokladbräck med polkagrisar.
Vit chokladtryffel med pistaschnötter.


Imorgon är det seminarium hela dagen i skolan. Reportagetexterna ska analyseras från alla tänkbara håll och ifrån alla tänkbara människor. Kan bli intressant (på många vis). Efter skolan ska jag plugga med Stefanie, på allvar. Softa får vi göra på lördag eftermiddag.


Take Care.

Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Robin.

Kan du inte lägga upp en länk till sveriges sämst klädde man också...

2007-12-04 @ 23:14:44
Postat av: fansaan

haha, det VAR en upplevelse vill jag lova! Tänk dig jag och honom i samma rum helt ensamma :P Jag praoade hos en sjukgymnast, så vi kanske har valt fel yrke Malin? :P Eller så är det vi som har valt rätt och får se OMKLÄDNINGSRUMMEN!!

Kopiera på du ska bli kul att läsa =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback