Försovning och EM-lottning.

För det första. Robin, hur orkar du lägga ned all din energi på att klaga och tycka dåligt om allt. Ryck upp dig! Bara för att den filmen inte tilltalar dig ett dugg så kanske det finns andra som gillar den. Det kanske fanns en baktanke? Det är bra att du kritiserar mig, men lägg istället upp sånt på din egen blogg som du gillar då :) Tur att du är min lilla iaf.

Snart efter en alldeles för lång försovning ska jag bege mig ned till stan för att göra intervju och för att shoppa. På min lista står just nu: timer till julstjärnorna, leggings (gärna i massor) och smink. Får se vad jag kommer hem med, blir ju något stressigt nere på stan, missade precis bussen också..typiskt. Men det resulterar i och för sig i att jag måste vara strukturerad i mitt shoppande idag. Kan vara nyttigt för mig, händer inte så ofta. Haha. Till min sena frukost/lunch kollade jag på dragningen tills fotbolls EM, det blev en nervös
dragning, som slutade så bra den nu kunde sluta. Tacka för det!

Ikväll blir det troligtvis lite julmys, vad det kommer att innebära är dock inte fastställt än. Någon form av mys är i alla fall planerat. Nu blir det ihop packning av väska, sedan bussen..Se ya! Take Care.

Lämna gärna en hälsning här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback