En början.

Nu får det vara nog. Ryggen får väl göra svin ont om den nu vill det, det spelar ingen roll hur mycket jag gnäller  och är ledsen i alla fall. Det är ingen som kommer och ger massage, så lika bra att ge upp. Ska sluta se negativt på allt annat också, man är väl inte menad för allt bara? Eller? Jag har fortfarande inte skrivit min intervju, men den ska skrivas NU. Inga mer undanflykter, som jag förövrigt haft tidigare idag. Att tvätta tar år...Att göra mat likaså. Men nu, nu sitter jag här med en banan/kiwi smoothie på bordet och det ska skrivas som aldrig förr. Tiden går och det kommer ju knappast någon uppenbarelse såhär dags. Imorgon ska jag plugga, har ingen litteratur, men anteckningarna ska jag noggrant gå igenom. Sedan på onsdag kommer Stefanie, tack och lov för det. Då blir det plugga, mys och ännu mer plugg.

Det finns en sak jag saknar just nu. Michaela i Gbg. Eller kombinationen av de två saknar jag. Alldeles för längesedan jag träffade henne och jag vet att hon hade behövt en stor kram just nu, precis som jag. Hon berättade idag att hon hade haft vinkväll med jobbarpolarna i helgen, det vill jag också ha! Jag vill även strosa runt i vackra Göteborg och fika, lyssna på musiken och se NKs julskyltning. Men icke. Här sitter man fast i en lägenhet full med tvätt...men jag ska inte klaga! Lite närhet hade dock inte skadat, om man får vara petig...Skulle vilja planera helgerna fram till jul, vill ha roliga saker att se fram emot. Någon som har ett bra och lämpligt förslag som jag kan joina?

Nu ska det skrivas! Take Care.


Läs
detta. Haha. Säg vad man vill...

Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Kristina

Haha jag har en egen teori om artikeln. Istället för att de blir "dumma" efter som blondiner "är det" tror jag helt enkelt att de blev okoncentrerade och oförmögna att genomföra uppgiften efteråt eftersom blondinger är hetare :P hahaahaa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback