25,8

Just nu sitter jag vid ett skrivbord på Öland, hemma hos Stefanie. Vi har försökt vårt innersta för att plugga i stort sett hela dagen, blandat resultat. Känner mig dock hyffsad nöjd, plöjt igenom några av böckerna i alla fall. Det känns skönt att byta väggar, det har inte varit under så lång tid, men ändå givit ny energi. Det blåser och är kallt utanför, riktigt höst / vinter väder..bara att gilla läget. Ryggen värker mer än på mycket länge och har letat efter en lämplig massör i Kalmar, med det menas i lämplig prisklass. Någon som har en  person att tipsa om?
Stefanie gjorde ett "vuxentest" på mig idag där man räknade ut vilken ålder man egentligen borde ha, om man ska gå efter de frågorna. Min ålder skulle varit 25,8..Lite märkligt men jag blev glad, min dröm ålder har alltid varit runt 25, går jag händelserna i förväg? Tillbringat en stund på 
Blockets hemsida tidigare idag, tittat lite efter roliga biljetter och resor. Finns en och annan intressant sådan. Enda som behövs är en resepartner / partnar.

Fanny, japp frågan är om vi valt fel yrke? Jag hade verkligen funderat, om jag som dig masserat en i Brynäs lag...suck, den som hade haft den turen. Men som du sa, vi kanske får tillbringa tid omklädningsrummen och fråga "hur det känns" istället...Mitt vsar skulle vara att "det känns jäkligt bra" haha. Hon har även skrivit ett inlägg med "100 saker om Fanny", jag ska härma henne, fast jag gör bara 50 frågor. Kul sak, som alla borde blogga om. Lära sig lite om varandra!

Imorgon är det mer plugg på schemat och inlämning av "den rättade versionen av intervju 1". Vi tänkte fika i stort sett hela dagen för att göra pluggandet roligt. IDOL finalen är inte att glömma imorgon. Ni som inte röstar på Amanda vill jag ha ett personligt snack med! Efter finalen väntar sängen...tenta lördag 09.00. Håll gärna en extra tumme för mig, kan nämligen behövas.




50 saker om mig.

1. Mitt namn är Malin Eva Charlotta
2. Kommer ifrån Tjörn
3. Föddes den 26 april 1988 på Mölndals BB
4. Anser att (när det gäller utseendet): hår, ögon, kropp och skor är viktigast hos en kille.
5. 1,71 lång (vad jag vet)
6. Har bruna ögon
7. Sover med tre kuddar
8. Spelat fotboll sedan jag var 6 år, fått sluta nu pga av flytten till Kalmar..saknar mitt gamla lag
9. Lever efter citatet som Kamilla sagt om mig: "om ett skratt förlänger livet, kommer du att leva i all evighet"
10. Skulle velat leva på 60 talet
11. Kan inte sminka mig utan att ha borstat tänderna
12. Har jättesvårt för att vara sur på någon under en längre period
13. Älskar Grekland och reser dit så ofta tillfälle ges
14. Önskar att jag kunde sjunga och skissa
15. Hatar med hela mitt hjärta pulvermos
16. Varit på "småstjärne-audition"  tillsammans med Beata som Lilli och Sussie
17. Tycker det är skitkul att laga mat
18. Vunnit 50 000:- på en tia-lott
19. Tycker inte om ensamhet
20. Fått höra av olika personer vid olika tillfällen att jag är lik Hillary Duff
21. Har önskat Lena PH trevlig midsommar, utan att få "tack detsamma"
22. Håller på IFK göteborg i allsvenskan och Brynäs i elitserien
23. Second Hand, blir som ett barn på julafton!
24. Skooholic
25. Opererat bort mandlarna
26. Tycker inte om champinjoner
27. Alltid haft en dröm om att få simma med delfiner
28. Har planer på en tatuering, pengar och en  bokad tid fattas bara
29. Min tekniska hjärnhalva är inte helt utvecklad
30. Tycker om att sy, önskar dock att tiden fanns att kunna sy mer och bättre
31. Varit ordförande på gymnasiet, med allt vad det innebär...
32. Gustav Norèn, snyggaste.
33. Skulle varit med i "vi i femman" , om vår lärare inte glömt att skicka in papperet..
34. Bott hemifrån sedan jag började tvåan på gymnasiet
35. Kan spela klarinett
36. Haft smeknamnet "mamma" ett flertalet gånger
37. Har en bula i pannan som jag fcik när jag var ett år och ramlade med huvudet före ner på ett kakelgolv
38. Befunnit mig på en polisstation, något jag dock inte tänker göra om
39. Mitt stjärntecken är oxen
40. Har slutat dricka mjölk, då jag tror jag är laktoskänslig
41. Sex and the city håller mig vaken om nätterna
42. Insett att jag är alldeles för kräsen när det gäller det andra könet
43. Jag vill designa omslag på ett coolt magazin eller skriva personliga krönikor
44. Läser dödsannonserna, anser det vara intressant
45. Älskar Findus djupfrysta ärtor som görs i micron (haha!, enda ärtorna jag äter)
46. Köat 8,5 timmar för att få stå längst fram på Kent.
47. Drömmer alldeles för mycket om framtiden, på gott och ont
48. Aldrig åkt ambulans
49. Gömt mig bakom en bil när jag gick förbi Alexander Skarsgård, sedan försökt hitta honom igen
50. Är en alldeles för stor datanörd




Take Care





Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Glenn

Du vet att Andreas kommer komma tillbaka som en joker o vinna. hehe

2007-12-06 @ 21:15:22
Postat av: Kristina

Hm blev lite sugen på att göra en såndär jag med :P
Var tvungen att googla på hillary duff och visst finns det en likhet! Ska duff och diaz gå på kändispremiär nån gång? ;)

Postat av: Fanny

HAHA malin du är en pärla :-D vilka roliga svar du skrev! Du får visa bulan någongång och jag vill också simma med delfiner!

Hur gick omtentan? Ses vi på omomtentan?

2007-12-06 @ 23:25:46
URL: http://fannychristine.blogg.se
Postat av: Markus

Skönt att ha något att läsa när man pausar i jobbet. Ska snart ut i rusket o ta mitt sista stora objekt. Vi höres pälsk!

2007-12-07 @ 04:10:24
Postat av: Anonym

shit pommes vilken brud!
askul med sånt här, things i have no idea about
peace

2007-12-11 @ 00:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback